Shoutbox






Sabtu, 6 Oktober 2012

scene terperanjat

aritu pegi keluar jenjalan seorang. masa tu dah dekat jam 4. ingatkan sempat la solat dah sampai hostel nanti. pasti sangat. so aku tolak pelawaan sang hati untuk just jalan kaki ke terminal. aku naik citybus. tapi percaturan aku salah. naik citybus di wktu jemm sangat sangat la bangang. masa pulak kemain cepat berlalu. jadi masa aku sampai kat terminal 10min lg nak ke jam 5. sedikit lega bila ingt kat terminal pun ada surau. fuhh. so aku mengorak langkah dengan yakin dan senyuman ke surau. sampai sana jenguk.. aikkkk, apehal ada laki lak sembahyang kat dalam.??? aku tengok sign depan pintu PEREMPUAN. yang sembahyang kat dalam laki. eh eh, betul ke dia laki? sekali aku tepuk dahi. dah sah la laki, bukan dia pakai telekung. hadoiiiii.  lama aku berdiri kat luar. berharap dia keluar. aku nampak dalam surau tu ada satu area yang ditutupi langsir. ohh,maybe kt situ ruang perempuan solat. walaupun kelihatan sangat sempit. mungkin hanya muat untuk seorang atau dua. belum sempat kaki ni nak gerak melangkah masuk, seorang budak laki usia 13-15 gitu masuk ke tempat area yang bertutup langsir. aku terpinga lagi. sah, ni dah bukan surau perempuan!!!!!!! what the...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...