Shoutbox






Ahad, 15 Jun 2014

Akhirnya

Assalamualaikum.

dah lama gila babi aku tak hapdate kan
now nak share something yg menerujakan
for me. for sure.

apa dia? apa dia? apa dia?

next week aku bakal berjumpa dgn my buah hati pengarang jantung aku
ohmyAllah!
akhirnya after 6 year and pluss pluss *malas nak kira* dapat jugak jumpa *wink2*


alhamdulillah. actually im really happy. now dia dah serius nak jumpa aku. bukanlah nak kata sebelum ni tak serius. tp nampaknya yg skrg ni terbukti kesungguhannya. lain lain perasan.. nervous. yeah. really nervous. sbb dah lama sangat bercinta secara PJJ ni kan. tak penah jumpa langsung. im scare i bakal kecewakan dia. iye lah. risau apa yang dia bayangkan selama ni tak sama. even muka dalam gambar pun maybe tak sama . dalam gambar alah gebu siot muka. halus licin. kalau semut lalu pun boleh jatuh kot. hakikatnya im not. sbb tu la aku amat titik beratkan penjagaan muka. bcoz my skin not really fair and flawless. bekas bekas jerawat still ada yg degil nak berambus. kuang hajo tul. but its being better now. alhamdulillah. itu baru muka. belum lagi yg ada kat bhgian dlm tubuh ni. kalau tau komfem kurang nilai hantaran. ahakk.

my attitude in PJJ pun boleh jadi tak sama seperti dalam alam maya. dalam chatting message wechat and so on, boleh lagi cover line. even kalau merajuk, terasa hati, sentap, marah geram, boleh lagi kawal dengan mengetap bibir or menggigit bucu bantal yg berdekatan. bukan dia tau pun. kalau dah face to face rasanya tak boleh cover line dah. dahlah muka aku ni susah nak menipu. kalau kesal, terkejut ke apa memang boleh nampak dari ekspresi muka. Hmm.

Apapun, satu je persoalan. takkan sampai bila bila pun bercinta melalui alam maya. macam  takda penghujung je cinta macam tu. someday you have to face him. berkahwin, have sex and have kids. harapan aku, moga dia dapat terima aku seadanya. the way i am. the way i look.



adakah situasi bakal jadi macam ni. kihkih.





1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ambuiii.... heheh happpy 4 u daling :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...