Shoutbox






Ahad, 25 Oktober 2015

Lagu

Dear Diary,

Lately saya terhibur dengan satu rancangan realiti show gegar vaganza. kitorang satu rumah gelak tak hengat. tak kering gusi melihat Haji Nabil. mulut beliau tak berubah. tetap laser kan. hihi.

saya paling suka dengar suara nizam laksamana. perghh, nyanyi sambil senyum tu. yelah, dah nama pun lagu sendiri. mestilah bawa sedap. lagu lagu 90an. our favourite. lagu yang kami boleh nyanyi sing along. rindunya nak nyanyi sama sama. rindu nak dengar nyanyian dia. sambil sambil buat kerja, biasanya dia pasang radio. so bila tengah koling koling tu, ada masanya dia akan bagi kuat volume. then tanya tahu ke tak lagu tu. sambil sambil dia nyanyi nyanyi kecil. hehe. comel. saya ni bab ingat tajuk lagu lemah sikit. lagu memang pernah dengar. kalau lagu tu saya tahu, kami akan nyanyi sama sama. kalau tak dia akan nyanyi sorang. saya hanya dengar sambil senyum senyum je menikmati nyanyian beliau. antara lagu yang saya suka dia nyanyi.. err.. haaahhh. lagu mengulit kenangan. sebab lagu tu ada beralun kan. sedap didengar. hikk. Ada satu lagu tu. Tajuk Jemu. saya mati mati pertahankan tu lagu Kristal. dia kata tu lagu May. saya kata tak. Tu lagu Kristal. Last last dia suruh tengok sendiri kat Youtube. hahaha. degil kan. Now dah masuk list lagu favourite. kalau pi KBOX mesti bawa lagu tu. best tarik. ingatkan masa pi KBOX dengan dia dulu nak bawa lagu tu. tapi malu lak. nyanyi lagu ganas ganas. ahahahahaha.  bila terkenang, boleh tersenyum. suara dia setiap hari seakan berbisik di telinga saya. rindu. itu saja yang boleh saya katakan.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...