Shoutbox






Rabu, 13 Julai 2011

im a murderer last nite




i hate myself... dgn apa yang telah berlaku semalam. tidak ku sangka sama sekali. aku boleh terlelap sebegitu lama. apa yang aku ingat, aku just baring.. sebab ku rasakan kepala berdenyut2... sambil menunggu kehadiran mesej cik Eanty yang memintaku on FB kerna ada
sesuatu yang ingin dikongsikan bersama. bila sahaja aku membuka mata... aku jadi terpinga-pinga... terus teringat.. aku mencari hanset secepat kilat... nyata.. memang benar aku terlelap. dah kul 4 pun masa tu. sangat terlambat. ku lihat skrin hanset.. dekat 10 mesej mengetuk-ngetuk skrin hansetku semalam... dari 3 insan yang ku sayang... yang mengharapkan kehadiranku untuk mereka.. cik Eanty, Cikgu Wan, dan my Bobet.. apa yang paling ku kesali teramat sangat... my Bobet. he try damn hard to wake me up. 24 misscall okeh! dan aku langsung tak sedar. gara-gara hanset yang sentiasa di silentkan. aku yang ajak dia.. tapi aku yang tiada.. sanggup dia tunggu lama. sampai kul 1. pagi tadi i cant go back sleep. i cry so badly. already did a big mistakes.. for our relationship.. i dont hope he understand me... bcoz i know dis totally my fault.. totally my mistakes.. im shame on him.. i know he very upset wif me.. but he didnt admit.. and that makes me feels more guilty... makes me hate myself more and more...


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...