Shoutbox






Isnin, 9 Januari 2012

ujian ketika final exam

berita sedih. laptop kena repair. ni pinjam laptop member jap. sebab now beliau duk rumah uncle dia. so untuk beberapa hari.. oh,tidak. mungkin makan masa minggu-minggu.. tak dapat la main tenet. huwaaaaaaaa..!!!! nevermind lah.. lagipun sekarang musim exam. so mebi boleh buat aku more fokus tuk membaca. tsk tsk tsk. *fikir apa nak buat sepanjang lappy tak ada. terpaksa la depend pada henpon selaid. hinsss.



seminggu sebelum exam.. agak kemas cket.



my lappy.. T_T






sehari sebelum exam.. muhahahaha! gempa bumi melanda mejaku.




satu lagi problem.. tengah jalan kaki pi dewan peperiksaaan tadi, sandle aku sebelah kiri putus. aritu sebelah kanan. nak jugak dua-dua putus. sehati sejiwa giteww. haihh.. kena jahit la gamaknya. nak beli baru tak mampu. selagi boleh diselamatkan aku akan selamatkan. jimat pun jimat.





sandle sebelah kanan. aku jahit ikut suka hati nanti mati. payah nak jahit mende alah ni. sampai patah jarum dibuatnya. err,ni sandle lelaki. sebab aku selesa pakai. tak main la high heel bagai. pakai baju kurung pun pakai sandle ni. kelakar. mana ada aku kasut lain. ni je la satu satu yang berjasa sepanjang sem 3 ni. nanti nanti je la aku jadi feminin. ok, chow~ lain tahun update. bagi laluan sang labah-labah membuat sarangnya kat cni.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...