Shoutbox






Ahad, 4 Mac 2012

jackie chan, wa peminat lu bila wa stress.


terkejut tengok baki duit kat atm tadi. terpinga terpana terkesima. timbul stress. aaaaaaaaaaaaaaaa.......!!!! ada rm11 je lagi. tak dapat nak kasi keluar. dalam bank lg satu ada rm18. dalam dompet tinggal sehengget. aduhh, apa saja la yang aku beli. padehal aku beli makanan saja. yang lain beli barang keperluan like sabun di bilik mandi.. maggi.. (maggi pun dah abeh) .. gula... biskut.. kopok.. milo... susu tepung.. pencuci muka.. sabun cuci kain... shampuu....  panty liners.. hah, tu je kot. itu pun dah cecah rm100 lebey. mahal tol barang sekarang. belum masuk harga buku buku nota. lain buat beli makanan sehari hari.  banyak sangat ke aku makan?? iskkk! kalau ada jual kredit rm5 semalam boleh la save rm5. dapat jugak aku survive sehari. sebab kalau tak silap duit PT masuk lusa. how aku nak makan esok? kena korek duit tabung? tetiba teringat baucer KFC abg aku bagi. so adakah aku kena pi kedai beli KFC dengan baucer? free kannnn. huhuhu... bila jadi macam ni, rasa someone yang gagal dalam mengurus kewangan. sobb sobb... sedih... 

---

---

---




---

---

---


tapi semua stress hilang bila tengok mende alah nih. dem it! so hilarious. berjujuran air mata aku. kah kah kah.



dah habis tulis tekan lah sialll... muakakakakaka! tak guna lagi dah kena maki hamun.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...