Shoutbox






Sabtu, 19 Januari 2013

me + shawl


Assalamualaikum.
dewasa ini ramai gadis gadis tidak terkecuali makcik makcik memakai shawl untuk perhiasan diri. untuk tampak lebih menarik tertarik kau memang malatop. ahh, makcik makcik pun pandai bershawl, aku pulak tak pandai. uhuhh, watever (✖╭╮✖)  memang teringin sangat uols, cuma tak kompiden bila guna. rasa janggal. rasa tak selesa pun ada. rasa tak cantik. walhal aku suka tengok orang bergaya dengan shawl. cantik, ceria dan kelihatan up to date. walaupun ada yang tak berapa nak sesuai pakai shawl, serabut serabai. orang yang tengok pulak naik rimas. blerghhhh.




comel dato ct pakai shawl! gewammm kitewww



salah satu lagi sebab tak kompiden pakai shawl sebab muka aku bulat. bak kata FL muka macam pinggan. keliru eh ni muka ke bola. shawl cantik untuk mereka yang bermuka bujur. kalau dagu tajam lagi cantik. senang je terbentuk kat muka. mula lah sang hati berkata ah,kenapa la muka aku bulat.. kenapa la aku sumbat makanan bebanyak. tapi auntie kata muka bulat comel. kihkihkih *gelak tutup mulut* my sis muka dia agak bujur gak. so dia sesuai guna shawl. lilit lilit lilit hahhh, siap dah. tak payah nak sterika bagai.



walaupun tak suka, tapi selalu jugak layan tutorial shawl kat youtube. siap prektis lagi taww. prektis make perfek orang kata. tapi still belum master. namun dalam pelbagai percubaan, ada beberapa teknik yang sesuai dengan muka pinggan aku ni. ooooo, yelah. pemakaian shawl kan ada macam macam sekarang. gaya diana amir la, heliza la and so on. so mungkin one day nak try pakai shawl lagi. hihihihihi.



p/s: suka tengok heliza pakai shawl. sweet sangat. (✿◠‿◠) 




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...