Shoutbox






Selasa, 5 Februari 2013

krazee EX muncul semula

Assalamualaikum

yeahh. aku berjaya pujuk diri untuk update lagi. tahniah mija. clap clap clap. what a boring holiday. duduk terperuk kat rumah for whole days. btw, aku akan lebih lebih bersyukur bila mengenangkan waktu waktu aku berperang dengan assignment dan exam. i think this holiday sangat bagus untuk charge otak dan tubuh. alhamdulillah.








entry tak boleh tahan kan?? tak ada angin tak ada ribut tiba-tiba dia muncul kembali. hati nie tertanya-tanya la kan. kenapa dia muncul semula? 


lately my ex disturbed my life. asyik mesej and call me. sangat  annoying. ya Allah. aku tak tahu apa mimpi dia contact aku semula. hendak dijadikan cerita, ada nombor yang tak dikenali mengetuk ngetuk hp ni meminta tuan punya hp angkat. dengar suara lelaki. tanya siapa tak bagitahu. eh, main-main pulak. terus aku letak. kau ingat aku ada masa nak layan orang poeber alone ker. 


tak sampai 20saat lepas tu, ada mesej masuk. bagitahu dia siapa. ohhhh... ok. dalam hati Tuhan saja yang tahu. terus aku ignore. dia suruh jawap call tetapi aku tak layan. entah apa urusan taktau. yang penting aku taknak jawab.. taknak layan.. taknak berhubungan.


untuk beberapa hari, dia still tak putus asa. kekadang macam gila pun ada. orang tak layan pun still mesej jugak. borak sendiri. dia sedang buat itu buat ini. ada aku kesahhhh. hohh. aku tau dia saja nak pancing. nak aku balas mesej dia. sekali dua ada jugak aku reply. kesian kan. tapi sepatah dua aje lah aku jawab. padan muka.


dan baru baru ni, dia suruh aku jawab call. ada benda nak cerita katanya. but i still dont wanna pick up his call. sebab aku tahu aku lemah. so aku biarkan. lepas beberapa panggilan, i think dia bengang. sebab dia mencarut. bila aku baca mesej dia yang macam tu, im just senyum sinis. syukur aku dah buat keputusan yang terbaik dulu. hope sangat dia tak ganggu lagi and get a better life.



3 ulasan:

Fatimah Nabila berkata...

aihhh..lelaki...

jA_ae(N) berkata...

sabar aje lah kan

Sofinah Lamudin berkata...

aish.. its happened...berlaku beberapa hari lalu rupanya.. sabar ye.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...