Shoutbox






Khamis, 21 Mei 2015

4 month

Assalamualaikum

lama tak share story kat sini. semangat da hilang. jari lemau nak menaip.
but bila fikir sini saja tempat nak luah segala tanpa judgement, aku gagahi jua.


now dah masuk 4 bulan lebih, tanpa orang yang aku benar benar cinta. kehidupan yang baru. pengalaman yang baru. bukan senang nak sesuaikan diri.

malam ni godek godek hard disk zaman batu, antara peneman setia sewaktu dok hostel. terjumpa gambar ni.




tenung lama lama rasa nak gelak lak. komfem masa ni takda keje. main sambung-sambung gambar pulak. kes rindu punya pasal. walaupun contact everyday kan. masa ni of course la belum jumpa lagi. so rindu tu more to nak jumpa dia. nak spend my lifetime dengan dia.

pastu terjumpa lagi chit chat kitorang kat YM yang aku save kat words. rajin tul nak save kan. bukan apa, kalau rindu boleh baca kan.


status kitorang sekarang... nak kata kawan, takda gaya kawan pun. nak kata adik, tak ada jugak. senang cerita, tittle exgf/bf. awkward. nak care lebih lebih takut salah faham lak. tak care langsung nanti, lain pulak. walhal, hati ni selalu risau. nak sangat tau apa dia buat. as usual i did to him. sebelum ni, dia tak mesej sejam dua pun dah naik risau, melainkan dia memang ada kat rumah and buat kerja. dengan setianya aku akan tunggu detik jam 11. but now, i can't experienced it anymore. tido pun dah awal gila. jam 9 or 10. sebab kalau berjaga lebih kerap aku akan teringatkan dia. then mula la nangis bagai nak rak. baik tido.

and, sekarang pun aku rasa nak tido dah. sakit kepala. till then.






Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...