Shoutbox






Ahad, 5 Disember 2010

tarian cuti-cuti 1 malaysia

sebelum baca tengok gambar dulu.. mehh cuci mata tengok gambar kalerful.




tarian cuti-cuti 1 malaysia yang pernah mencatat nama dalam Malaysia Book of Record pada 2009 ini secara langsung berjaya mencapai matlamat diorang untuk menarik pelancong-pelancong luar untuk berseronok di Malaysia dan diharapkan pelancong-pelancong itu akan kembali semula ke Malaysia. secara tidak langsung pula pesta tarian ini berjaya memupuk perpaduan di kalangan rakyat Malaysia. two thumbs up 4 Kementerian Pelancongan Malaysia.

tengok gambar pun dah boleh cam mcm mana suasana dia kan? look so happening!!! dengan tees yang warna warni. ni dr tuah iskandar mesti suka. entah-entah ada join. hehehehe..

ahhhhh! teringin sangat nak ikuttt! menari ramai-ramai...enjoy saja. takda nak malu-malu. sebab masing-masing buat.. masing-masing berseronok.. masing-masing bersuka.. masing-masing dapat release stress.. masing-masing merasai penat dan berpeluh... masing-masing jadi sehat.. kan bagus tu. sambil-sambil dapat kawan baru dan dapat belajar tarian secara percuma! ada tarian zapin... tarian sumazau.. joget... tarian india dan cina.... dalam berita tengok ada yang datang dari jauh sebab nak join pesta ni. impresss!

kalau aku ada kat situ mesti aku tak lepas peluang nak ikut gak. selalu nari-nari kat bilik air je. (private stuff.. huhuhu) Haihh! frustnya aku. (T.T)


p/s: tengok ramai lagi orang separuh abad dan yang berkeluarga join.. syabas! golongan muda-mudi mana?


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...