Shoutbox






Jumaat, 8 Mei 2009

update lagi

Hari yg memenatkan bulan ini. Bravo! Balik lambat bkn sbb ada kokum. Tp ada sesi ceramah melentur buluh dari pak ustaz. Semua bdk pmr,spm dan stpm terlibat. Mmg nak sgt dtg ceramah ni kerna penceramah itu. Best! Tak boring. Gelak bnyak ada. Aku mmg suka dgn ustaz ni. Sejak aku fom1 lg. tau aje beliau nak dtg bg ceramah msti aku menghadirkan diri ke skolah. ceramah tersebut dibuat di bilik galeri. Untuk makluman, bilik galeri ini panas ye. Ada kipas aje ye. Aircond takde ye. Jadi berpeluh2 la sekalian budak yg duduk dalam bilik tu. Aku tak rasa sgt laa. Aku kan org beriman….(duduk betul2 bawah kipas..mmg le tak panas)

Sebelom balik, ktorang kena bg air kotak free. Bab2 free ni mmg aku tak nak tggal. Musti mau ambik punye! Sampai aje kat pondok, adik2 tu cakap makcik bas dah tinggalkan ktorang. Yela, suruh jemput kul 4.30…sesi tu abeh kul 4.37. campo lg masa tggu turn nak ambik air kotak. Mmg lmbat la. Terpaksa tahan bas mini. Bas pulak buat hal. Masa org nak la dia tak hade. Dah lah letey, dapat bonus lg. (‘panas!’) huh! Tp tak kisah la. Asalkan aku sampai rumah.

Sampai rumah, aku tgk mama dan abah sibuk kat laman. Bakar tu,bakar ni. Dr jauh aku dah nampak moto baru abg. Pergh! Kaler biru woo. Ailaik! Seperti biasa, benda alah pertama yg aku cari dulu dalam bilik ialah hp. tgk bucok aku tak balik lg. jam dah kul 6 lebey. Adoih! Kepala aku yg tengah berat dek panas bertambah berat lagi bila tau dia blom balik. Kul 7 tu dia reply. Rupanya dia takde kredit. Isk! Pahtu baru aku dapat tido dgn jayanya kul 8. Kul 11 aku bgn pasal aku ada set jam. Masa utk mesej si dia. Tp tujuan sebenar aku set jam sebab ada assignment yg kena aku buat. dah taip… alter2 sikit….tambah2 design sikit… dah siap!

The End... (kompem haku tgh tido masa menaip post ni)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...