Shoutbox






Sabtu, 19 September 2009

salam terakhirrrr

sedihnya puasa ni tak dapat nak mesej lama2 dengan dia. asyik penat je. ngantok je. haih! ingatkan bulan puasa ni boleh la mesej lebey2. sebab aku dah ambil keputusan nak jarang mesej start bulan 10 ni nt. aku nak berjuang. utk stpm. takkan nak paksa2 dia layan aku lak. aku kena prihatin dgn keadaan dia... tanggungjawab dia banyak.. biarlah.. biarla macam ni. sobs..



Raya ni bermula la proses mengkulatkan blog sendiri. tak dapat le nak update. Pc abg rosak. Potong je gua nak main tenet. Hoh! Pas raya, exam lak. Bulan 10 exam trial. Bulan 11 STPM. Perghh! Parah otak aku ni kang. Sebelom tanam kulat, aku nak say selamat hari raya maaf zahir dan batin buat penggiat blog sedonia.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...