Shoutbox






Selasa, 1 Februari 2011

does i told you my boobs was too big for not shaking it..??


maaf jika telah merobek hati para teruna, duda, hookers, mahupun golongan lesbian yang terpedaya dengan tajuk entry di atas. tak ada kaitan langsung dengan apa yang aku nak tulis. normal kalau lelaki yang datang berkunjung kerana instinct curiousity mereka memang tinggi untuk bab-bab sebegini. untuk lesbianisme, apa kejadahnya kau ke entry nih. kelu jari-jemariku untuk berkata-kata.. ku tampilkan gambar di bawah sebagai pengganti bicara.

sebenarnya aku tulis sebab nak bagitau aku mungkin tak dapat nak update untuk seketika.. mungkin untuk beberapa lama... kenapa dan mengapa?

1. sebab sekarang skrin laptop aku biol. shaking manjang. kena antar repair untuk berapa ari.

2. assignment aku semua tak siap lagi. so aku nak fokus mencari bahan dan mengolah bahan.

3. exam mid term kian mendekat. aku nak buat preparation dari awal. *no last minute anymore. belajar dari yang sudah.

4. takda modal nak tulis. kah kah kah..

bagi yang mengunjungi blog ni, di minta meninggalkan alamat blog korang kat shoutbox agar dapat aku follow mollow blog korang. takda masa tulis blog, tapi punya banyak masa melakukan blogwalking ke merata blog di kala kebosanan di tahap maksima..~

2 ulasan:

bjay69 berkata...

ape2 pon, focus to yrs study 1st.

jA_ae(N) berkata...

hehehe. wokeyy bos!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...