Shoutbox






Isnin, 12 Januari 2015

Nightmare

last night feelin like a nightmare, 

rasa tak selesa, 
walaupun ngantuk tapi tak boleh lelap,
mungkin sebab aku baring kanan,
so aku try baring hadap kiri lak,
tambah tak selesa.

kepala pening,
rasa nak muntah,
sesak nafas,
badan tiba-tiba rasa seram sejuk,
sangat sangat seram sejuk,
Allahu Akhbar,
takutnya hanya Allah yang tahu,
terfikir adakah ajal aku dah tiba,
kenapa rasa lain macam.

aku mula doa dalam hati tanpa henti,
minta dilanjut usia,
belum puas rasanya diri ni bertaubat,
kalimah syahadah diulang,
bila tersedar, rupanya dah subuh.
siap on time,

Alhamdulillah,
Allah dengar,
aku tau itu bukan mimpi,
puncanya mungkin sebab tak makan malam,
actually, sometimes its happened bila badan banyak angin.
tapi yang luar biasanya semalam ia jadi masa aku baring tido,

anyway, its greatest reminder for me.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...