Shoutbox






Isnin, 19 Januari 2015

2 weeks

still feelin awkward with this new relationship

lover to just friend

lover to bro and sister

hmm,

sampai sekarang aku taktau nak guna kata ganti nama apa

saya, aku, i, mija

bila rasa nak bahasakan diri dengan perkataan atas ni, rasa pedih je hati

sedih

we're not in such a beautiful relationship anymore

aku rindu nak borak dengan dia

dengar suara dia

fortunely, aku ada save voice note yang dia bagi kat wechat

dia bagi sebab aku paksa dia nyanyi. hahaha

susah sangat nak dengar dia nyanyi tau. tapi bila dah biasa, tak payah request. dia akan nyanyi dengan sendirinya. 

sebab lagu yg dia nyanyi rata-rata aku pun tau, so aku pun ikut nyanyi sama. hehe. best.

voice note yg aku save ni dia nyanyi lagu suci dalam debu

suka bila dia lenggokkan lagu. sedap.

dalam sehari mesti aku ada dengar. lepaskan rindu.


yang peliknya, tiap kali aku dengar mesti air mata aku mengalir


Allahu Akhbar, berat rasa rindu ni hanya Engkau saja yang tahu


i missed him a lot..




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...