Shoutbox






Isnin, 25 Jun 2012

best leader. i admire you.




Sem lepas i met someone new in my life. new friend. new person. akmal shukri. dialah ketua aku dalam kumpulan fisiologi. not hensem but gud looking. big but not fat. kenapa aku nak cite pasal dia? sebab bagi aku dia ni something. mula mula jumpa lagi aku dah punya positive impression terhadap beliau. tutorial pertama, sebab aku datang lambat jadi aku tak punya kuasa tuk pilih kumpulan. so aku ditempatkan di kumpulan dua. dia ada dalam kumpulan tu. sebelum ni aku tak pernah nampak dia. sama sekola tapi tak sama kos. aku psikologi kaunseling. dia psikologi hubungan industri dan organisasi. masa tu belaja pasal fisiologi. dipendekkan cite la kan, tutor tanya satu soalan. aku tau jawapannya but not sure. tutor mintak wakil daripada kumpulan kami tuk explain. memasing taknak. tak berani. dan diorang semua saling pandang aku. ahh, benci. nak taknak aku kena explain. selesai aku duduk. aku dengar ada suara yang ucap terima kasih. dia lah akmal. aku angguk. dalam hati rasa kagum. pertama kali aku jumpa orang sebegini. rasa dihargai.

assignment pertama kami tak sama kumpulan. assignment kedua kami bertemu lagi. kekaguman aku pada dia bertambah tambah. aku nampak karisma yg ada pada dia. sebagai seorang ketua. ketua yang baik. cara dia arrange tugasan.. pehh. bibir dia tak penah lekang berterima kasih pada semua anak buah. masa bentang kat depan pun, dia siap tanya.. mizah ok, ok? mizah bole? alahaii, caringnya. buat laki bagus nih. hakhakhak. dia beri semangat pada semua ahli. semua dilayan fair and square. hasilnya, lecturer sangat puas hati dan kami di beri peluang untuk bentang masa kuliah. dpt extra mark. yeayy! selesai semua tugasan, dia say thanks lagi pada ahli sebab beri komitment yg terbaik. see,betapa baiknya beliau. betapa considernya beliau. huehuehue. last jumpa dia masa paper mandarin. baru tau dia pun ambik mandarin. ok,dia pandai macam aku. huehuehue. tengah tunggu masa mula nak jawab, he text me and wish me luck. but i cant do better. poor me. -__-" habis paper dia gtau dia pun rasa susah. ok,paper tu memang susah. damn mandarin! wish i can be ur teammate again. the best leader i ever had. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...