Shoutbox






Khamis, 14 Jun 2012

last paper.. plizzzz be good to me ;)

aku nak balik dah.. anyway,esok ada paper lagi. pastu terus kena kutip oleh akak. tak dapat bayangkan betapa penatnya esok. malam ni penat kemas barang... terussssss bawak simpan pegi stor. Tuhanku, Kau kuatkanlah tulang belakangku. then,esok sibuk cari baju rayeeeeeeeeee. tahun ni main beli je. tahun lepas orang jahit tak bagus. tak pasal pasal takda baju raya nak pakai. now dah trauma. serik. beli je la. ada duit ma. orang sponsor maaa. mueheeeheee. malamnya mesti akak singgah funfair. tapi terasa nak ajak akak tengok wayang gak. hinssssssss. apa pun aku gumbira nak balik. paper paper sem ni pun kemain mudah aku jawab. apesal ntah. buat aku lebih senang hati nak balik. kalau rajin mebi nak buat keje sambilan lagi. dengan my bestiessss. yeahhh!! 



lagu ni besttttt.. aku suka lagu lagu aizat. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...