Shoutbox






Selasa, 24 Februari 2009

tulisan pertama haku..

asslamualaikum wbt....


hei guys! this is my 1st blog. fuhh! merasa jugak aku buat blog ni. dulu aku asek tengok aje blog orang. baru sekarang dapat nur hidayah untuk membuatnya jugak. kes ketinggalan zaman la ni. hakhak! kadang-kadang aku tengok blog ni macam satu diari tau. yang membezakannya cuma blog ni menjadi bacaan umum. x kesah orang tu kenal kita ke x. diari yang selalunya di tulis dalam buku tu pulak privacy. sampai nak sorok2 takut orang baca. kalo orang baca marah. kata menceroboh hak peribadi dia. laa,senang2 salahkan orang. sapa suruh tak sorok betul2. macam abg aku ni,dia ada buat diari. dia letak atas meja. aku ni jenis gatal tangan memang aku baca la buku tu. tak nampak papan tanda pun suruh jangan baca. rupa2nya ianya diari. tapi diari tu setengah jalan. maybe abg aku dah malas nak tulis.



contoh diari....

blog ni agak menarik. sebab ianya menarik la aku tertarik nak buat gak. dulu aku pun ada diari,tapi malas pulak nak tulis. ni best sket. tekan2 keypad. tak la berdenyut2 sakit tangan aku. lepas ni aku akan belaja merajinkan diri untuk meng'update blog ini. tujuan aku buka blog ni pun bukan mengharapkan orang membaca tulisan aku. cuma, yela. aku ni kadang-kadang tinggal sorang. bosan dowh! kalo takda keje boleh la aku main benda ni. sebab aku suka mengarang cerita..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...