Shoutbox






Selasa, 24 Februari 2009

intererst..

alop!


dalam masa sehari,aku update blog dua kali. pehh! nampak eksaited semacam. tiba2 aku nak cerita sal cerita tv yang aku layan sekarang neh. 1st, yang baru saja aku abes tengok sebentar tadi..."boys over flower". kalo korang ikuti or peminat F4,tau la macam mana jalan cerita dia. sama je pun. cuma yang ni versi korea. lagi best rasanya. dia ada tukar2 skit la jalan cerita. tp hero2 dia lagi ganteng2 woh. waduh!





ke2,aku tengok dua rancangan realiti tv iaitu raja lawak & one in million. raja lawak tahun ni agak slow peserta dia. jika dibandingkan dengan peserta tahun sudah. yang aku nampak kelakar tiap minggu cuma kumpulan sepah jek. yang lain hampeh! lagi2 amir tu. *tengok kiri kanan kalo2 ada fans dia...i'm sori! aku suka persembahan sepah masa minggu lawak dengan lagu tu. bak kata samsul, paling MANTOP la. apa2pun raja lawak tahun ni kurang menyengat. harap2,dah dekat nak last ni semua peserta dapat la tunjukkan kebest'an lawak dorang nanti.


ni logo one in million betul ke?? erkk!






lain pula cerita one in million. peserta2 yang shafinaz selamat dan paul moss (selaku juri) pilih semua gempak beb. masa 1st persembahan diorang rasa exsaited je nak tengok. suara tak payah cakap la. best sangat2! masing2 punya aura tersendiri. rasanya tahun ni nak support nine,esther & amelya la. undi?? jangan harap le. huahua!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...