Shoutbox






Rabu, 8 Ogos 2012

me drive like crazy



pertama kali drive di laluan sebenar.. i mean di laluan luar dari tempat biasa aku belajar.. i mean di jalan highway yang besar. konon dah terel la kan. abah pun cam yakin jek aku boleh bawak. mungkin melihat air mukaku seperti setenang air di muara, padahal dalam hati kemain lagi gabra. oit oitt, aku belum redi. tapi still rasa perlu cabar diri. nak tau mampu ke tak. mampu la sangat kannnnnnn. keh keh keh. masa memula start enjin rasa ok lagi. alahh, perkara mudah. selalu buat masa belajar. undur.. ok, cantekkk. jalan semeter dua mati enjin. jalan lagi ke depan sikit once  more mati enjin. damn! bukan perkara baik. tapi teruskan jugak. sampailah dekat nak keluar simpang, nak masuk highway.. kereta banyak tak putus putus.. berdesup laju.. terus rasa seram sejuk. abah pun kejap suruh i kuar kejap kata jangan dulu. ahhhh, tension. abah kata kalau betul betul nak keluar kena bertindak cepat. jangan ragu-ragu. ok,aku yakinkan diri. tekan clutch tekan minyak. jalannnn. tapi dengar abah jerit suruh berenti. sebab kereta dah makan jalan. hampir hampir jugak kereta orang nak langgar. kan higway. abah suruh undur cepat. nasib baik belakang takda kereta. muhahahaha. tapi insiden tu buat aku tambah teruja pulak. bagitau abah nak drive lagi. nak drive nak drive! abah just bagi drive di laluan yang lurus sebab kata aku tak pandai kawal stereng lagi. huh?? pelik macam mana boleh lulus. ahh, pedulikan. biar tak pandai. tak pandai boleh terus belajar sampai pandai. yang penting lesen dah hade. aku bangga. hohh hehh. 


4 ulasan:

RoZaLiNdE berkata...

haii mijah... wahh, best nye dah ada lesen... hehehe.. aku baru nk QTI sabtu ni.

jA_ae(N) berkata...

hahaha. oit lindee. ingat ko lama suda ada lesen. gud luck kayy.

Unamn berkata...

alolo comelnya kucing tu... heheehe
btw una pun kadang2 bawak kete mcm tu.. dh lama xdrive an duduk rumah x gi mana.

jA_ae(N) berkata...

really? yess! ada geng. hahaha.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...