Shoutbox






Khamis, 2 Ogos 2012

bila tunang ex datang menyapa

semenjak 2 bulan lamanya tak hap date status fb di wall sendirik, akhirnya semalam aku melakukannya *touched* uhhh! saje nak kongsi rasa gembira dengan kengkawan.. but 1st yang mengomen ialah stranger... no,dia tunang ex aku. totally stranger.. apa kes ni, mau cari gaduh ka?







hahahaha.. dah tentu la tidak. hanya ucapan tahniah. walaupun rasa pelik sebab selama ni tak penah datang komen. dan tak penah saling kenal . masa dia add dulu taktau pun dia tu gf bekas aku. lepas gambar dorang bertunang bertebaran di wall beliau baru tau. ark ark ark.. tapi takda beza pun kalau dia gf or tunang of my bekas bekas. selalu bila bukak fb memang aku offline chat. ianya mengganggu dan kekadang meng'anoying'kan. baru terdetik nak offline fb satu mesej datang menyinggah di inbox. tengok dia yang mesej. hmm,ada apa ya. 







tak pasal pasal kena soal siasat.. hahahahaha. dia tanya dengan baik, jadi aku layan dengan lebih baik. jadi selama ni dia memang dah tau yang aku bekas gf tunang dia. patutla dia add. huhuhu.


4 ulasan:

Cik Putri berkata...

kira ok la tu dia baik tanpa niat.daripada kita nie,bila ex si dia yg dtg mengacau.berasap telinga mcm naga.ahahah

jA_ae(N) berkata...

hahaha. tu jeles tahap gaban. fuhh,naseb tak kena macam tu doe.

Unamn berkata...

hahaa kalau una.. xthu nak kata apa.. maybe layan je macam u kot.. then senyap malas nak lebih2 .

jA_ae(N) berkata...

hehhe. kalau niat dia baik layan la. kalo nak cari pasal buat tak endah je.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...