Shoutbox






Rabu, 17 Jun 2009

mulutmu ditelingaku

Dia ni sehari tak ambik tau tentang org lain tak boleh ke! ada je nak tanya.. ada je nak tau.. suka ati aku la nak datang ke tak! Bodo! paksa2 org bg alasan.. kau kata kau anggap aku anak kau? aku tak hingin pun! Dah kata takda pape tu takda ah.! Dah kata sebab peribadi tak payah la tanya. Ni nak jugak. Nak jugak korek masalah aku. Tak reti bahasa betul!. Ajar aja subjek bahasa melayu. Loser! Now, aku dah bgtau privacy aku kat dia. Lantak la! Aku tak tagih simpati kau pun!

Lg sorg ni. Kata tak merokok dah. Aku jumpa kotak rokok dalam bilik dia. Rupanya selama ni mesti dia isap rokok belakang aku. Bodo! Sial! Berani dia tipu aku. Aku ingat dia betul dah benti. Nak aje aku tinggalkan dia masa tu. Kalo dia tak menangis macam org mati bini masa tu, aku dah buat dah. #@@%$#%$# huh!


p/s: luahan hati seorang sahabat. maaf wahai sahabat. segala carutan dan makian kau masih terngiang di telinga kecilku yg suci bersih ini. tulisan ini meringan kan beban fikiran dan segala benakku.
.
.
.ntah kenapa dia hangen sesangat semalam. dengar je. malas nak komen apa.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...