Shoutbox






Rabu, 10 Jun 2009

tentang bro

Tiap kali abg aku balik, aku mesti nak tau apa perkembangan terbarunya. Like who his new gf. Mari sama2 kita terjah! Yah! Erk,tak payah kut. Sebab hp dia tinggal kat atas meja. Dia lupa bawa pi praktikal. Heh! (kuar tanduk bercabang) mari kita jalankan siasatan ala2 CSI. Lets begin! 1st tgk inbox dia… tgk…tgk…tgk.. huh,empty?? Tgk sent item pulak. Empty gak? cis! mcm tau je. Tgk pi gallery gambar. Ha!! Dapat dah! Fulawehh, cun woh. Mcm heliza af je aku tgk. Tau la dia minat sgt dak heliza tu. Sampai cari awek pun muka ala dia. Gf abg aku yg dulu seksi je aku tgk. Bodi mantop. Yg ni pakai tudung. Elok le tu. Sweet jek. Apa pun, misi berjaya. Mission accomplish.




gambo masa competition band kat kuitho..battle of the band ke x silap. ape2 je ah.

p/s: abg ada ati nk jd retis underground... retis bawah tanah. hahaa.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...