Shoutbox






Ahad, 28 Jun 2009

aku dah bosannn!


Aku tak tahan lagi. Dekat 2 tahun aku dah bersama dia. Aku malas nak bersama dia dah. Sebenarnya rancang sebelum besday aku ni aku nak putuskan dia. Sekarang ni dah lepas pun besday aku. Sebenarnya aku rimas. Bosan! Walopun dia banyak ajar ku erti kesabaran, dan sebagainya. Dia kadang2 buat aku hepi, buat aku rasa teruja… seronok… bahagia. tapi perangai dia tu menjengkelkan. Asyik nak kena jaga dia. Nak kena ambil tahu. Nak kena belai2 slalu.. kalo tak layan mula la buat hal . Mula la sakitkan ati aku. Aku juga yang kena mengalah. Asyik aku yang puaskan keinginan dia. Permintaan dia.. Dia? Huh! Still macam tu jugak. Dia buat aku rasa tertunggu2. Aku betul2 bosan dah! Tapi aku takut buat keputusan yang salah. Aku takut menyesal bila dah buatnya. Kang musti aku rindu. Dan mula mahukannya semula. Arghh! Susahnyaaaaaa….. apa nak buat ni???!! takkan aku nak simpan rambut ni lagiii! Nak potong pendek laa!!!!!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...