Shoutbox






Rabu, 24 Jun 2009

selamat menyambut hari tua

Akhirnya tiba 24hb jun. besday aku! Yes yes! Walopun tak kena celebrate, aku tetap hepi gak. walopun takde adiah… aku suka gak. pagi2 lagi ujan gerimis turun membasahi bumi Labuan yang sering dilanda panas terik. Bagiku tu adiah ulang tahun yang tuhan berikan.. sebelom tido semalam, kerel wish besday untuk aku.. aku da cukup bahagia… bangun tido saja aku dapat banyak sms dr kawan2… aku da cukup terharu…lepas mandi saja mama pulak wish aku dan beri 2 ciuman di pipi… sambil hulur not RM50 kat aku… aku dah cukup bersyukur… masa nak buang sampah paginya aku jatuh tangga membuatkan lengan sakit dan meninggalkan kesan denyutan di sekitar punggung.. aku masih mampu tersenyum… hepi besday hamizah! Selamat ulang tahun ke 19… bak kata syah, aku dah hidup 6575 hari. Rajen betul mengira. perihatin betul. Nak aku mati ke hape. Apa pun, thanx kerel, syah, anis,obujie,omma,wan, afifi dll sebab wish! Mmmuuuuuaaaaaaahhhhhh!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...