Shoutbox






Ahad, 15 Mac 2009

af7 bermula!!!

Semalam konsert af pertama. Ramai yang beri spekulasi yg bermacam2… rungutan ntah hape2. Aku peng’skodeng setia kat @15. Aku tgk secara langsung kat sana. Tak tengok kat skrin besar (astro ria) Sebab aku nak tengok reaksi dorang neh tentang af musim ni. Belum lagi budak2 af tu buat persembahan, orang dah komplen macam2. Bayangkanlah… dari konsert mula…. Sampai abes konsert. Macam2 ketidakpuashatian chaters aku baca.

1. Pentas af suram la n rs mcm xmenarik spt musim2 yg lalu.
2. Pelajar af7 nih takde tagline… mcm mana nak ingat nama dorang?
3. Tak paham le. Transformasi apa ke benda ni. Lemau semacam jek.
4. Transform mende! Sound system pun murah!
5. Apa busan konsert af niey. Bj takde sponser ke? Pentas kecik macam tiru pentas 1 in million.
6. Woi…. Sound system beli kat chow kit ke? Macam bunyi konsert fun fair.
7. Pakaian dorang sempoi semacam. Macam nak pergi shopping jerk.
8. Aperaaa… ramai pelajar pakai bj bundle jek. Mana nk sedap nyanyik… huahua.
9. Asal bj simple sgt? Konsert cm suram je…boring la…
10. Apsal la bj bdk2 af ni mcm sebu je. Bj pi audition lg gempak.
11. Nak kasi transformasi konon. Pentas tak Nampak live. Sempit. Suram. Itam. Af7 teruk!
12. Audio dan stage paling hancus dlm sejarah af.
13. Ni konsert af ke anugerah era…ade tagline pelajar ke takde….tarian menuju puncak oleh pelajar ke oleh penari


Ha,see! Ni baru sket… kalo aku senaraikan semua,mau beratus2 komplen ni! Dan ramai yg tidak puas ati tang stage, sound dan baju. Adoih! Kalo pentas besar bagai nak rak pun korang komplen gak. Kalo baju meletop letop pun korang kutuk gak! So tipikal la pemikaran org melesia neh. (eh,aku pun org melesia gak. Masuk aku sekali le tuh. Tukar2) tipikal sgt la pemikiran manusia neh! Huhuhu! Bagi can la yek. Bagi ruang sket… kan baru konsert pertama. Jangan la kecoh sesangat. Bagi la can sampai konsert ke 3. Kalo dah konsert ke 5 pun tak ok gak, memang la… memang terok! Dengan aku sekali ikut kutuk kang. Hakhakhak!

p/s: wei,kembalikan jasmi rejab! Makcik tu reka baju memang tak leh blah!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...