Shoutbox






Ahad, 8 Mac 2009

tamat minggu ujian

minggu exam minggu memecahkan kepala!
minggu lepas dan hari2 sebelumnya, proses kepeningan kepala haku melanda. biasa la,ujian awal tahun. tu baru ujian. pasni nak exam pertengahan pulak. hadoii! sepanjang minggu ujian,haku memang dah set nak datang. yela,tak pernah aku full kan kedatangan aku bila exam dah fom6 neh. aku tengok soklan dia boleh la tahan. belum tahap mencabar keupayaan kepala hotak geliga aku ni lagik. tapi pening gak la nak jawab. mana tak,belajar last menet. memang cari nahas sendirik. tapi paling aku frust,aku tak sempat nak siapkan satu soklan tamadun dunia. sah2 la aku score rendah subjek tu. arggghhhh! gerammmmm! aku mati2an belajar sejarah. bila tak sempat jawab soklan yang haku target dapat score tinggi,memang haku rasa nak hempuk kepala kat dinding la! kecewa abes.
psstt2..haku nak cerita. sebelum ujian aritu aku kena panggil dek pengetua. kira ada date la dengan dia. apa kes?? sebab tak datang skolah ah.! mula2, takut jugak. tapikan, selepas selesai date pengetua tu,persepsi aku kat dia dah laen. aku jadi suka pulak. pengetua saharrr....ailebiuuuu! hakhak!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...