Shoutbox






Selasa, 31 Mac 2009

gud day


Dah lama tak nampak moi. Bila aku datang, dia takde. Dia takde je aku datang. Cis! Tapi hari ni tak sebosan selasa lepas. Sebab ada zai! Hehehe. Ntahlah. Aku senang dgn dia ni. Senang bercakap dengan dia tentang apa2 pun. Walopun kitorang cerita lebih kpd $#@%. Hoh! Dah sememangnya tu la topik utama yang akan dibualkan. Dua2 dah gatal sgt agaknya. Kakakakaka!


Hari ni jugak aku ada pembentangan sastera. Ada rasa nebes sket. yela,tak slalu sgt bentang2 neh. Dahlah cekgu sastera aku ni jenis yg suka kritik. Takut gak aku kalo2 aku bentang salah. Tapi aku memang suka sgt cekgu ni. Sebab klakar n outspoken. Dia cakap direct punyerrrr! Dan tu la yg buat aku rasa seram sejuk nak bentang. Huhuhu! Alhamdulillah,semuanya berjalan dgn baik. Cekgu pun x komplen apa. Cuma,tu la… dia sound tang suara aku yang macam budak2. Cekgu kata macam dia tgh tgk pertandingan mari bercerita kanak2. Caittt! Tapi memang aku sedar sendiri suara aku macam ni. Suara budak2 yg aku terima ni adalah kurnia Allah yg jd keistimewaan buat aku. Bukan aku tak bersyukur….. Cuma kadang kala aku rasa macam tak kena dgn aku. Suara comel…kiut2 giteww. Tapi muka aku tak sekiut mana mcm suara aku. Kalo orgnya kiut, dapat lg suara yg kiut….baru lah rasa perfect bukan.?? Takpelah. Aku tak kiut…diberi suara yg kiut….mungkin untuk menutup kekurangan aku. Maha adil Allah,tuhan sekalian alam.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...