Shoutbox






Khamis, 12 Mac 2009

U & i... best!

Hari sukan sekolah,banyak pulak cekgu tak hade. Bosan giler…. Hari ni,pagi2 lagi aku dah cerita dengan kawan aku bab #$@%5. Isk! Bukan apa. Kawan2 aku kat fom6 skrg ni memang otak nguk2 sket. huhu! Masa pertama kitorang tak belajar. Cekgu ajak layan cite u & i. ha?? Apa tu? Ala,upin & ipin ah! Kekekeke. Aku dengar cite upin & ipin kat pawagam tu meletop. Tiket habis jual. Bila aku tengok sendiri…. Pehh! Memang best ah cite tuh. Kelakar. Lagi2 muka katun2 kat upin & ipin cute2 belaka. Tapi aku heran… apa hal dorang buat upin& ipin tu kepala botak ek? Apa motif?

Hari ni jugak aku dapat tengok dak2 lepasan spm ambik result. Dengar kata ramai yang dapat A tahun ni. Tahniah le… Masa aku pegi koperasi( masa tu rehat time!) aku terkejut tba2 ada budak ni jerit. Dekat dengan aku pulak tu. Rupa2nya dia dapat 5A. Lerrrr, ingat kena hysteria ke hape! Boleh aku tolong bacakan yassin. Dapat 5A pun nak kecoh. Bukan dapat 20A pon! Tapi kan,mungkin dia tak guess yang dia kan dapat 5A. sebab tu nampak eksaited sesangat. Aku tak pernah la nak jerit2 macam tu… hepi2 bagai nak rak bila dapat result. Sebab result aku… err…result aku kan…. ermm.. Hehehehe! :-P

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...