Shoutbox






Ahad, 8 Mac 2009

cinta aku???

Aku suka kat sorang laki ni. Sekarang aku jalin hubungan dengan dia. Walaupun tahu percintaan alam maya ni mungkin tidak menjanjikan cinta yang lama…tapi aku pasrah. Sebab aku dah jatuh sayang dengan dia. Sayang betul2 ni! Seyes! Dulu aku banyak main bila bercinta. Tapi bila break, meleleh gak la ayor mata. Dari pengalaman cinta munyet aku sebelum ni, aku dapat detect macam mana perangai2 org laki sesetengahnya. So,sebelum aku kenal dengan kerel,aku memang berhati2 dalam memilih cinta. Kerel aku kenal dari YM…sebagai krazee_designer. Kerel ni, aku tak tau la. Dia ni something ah. Ada sesuatu tarikan yang kuat buat aku suka kat dia. Nak terus berkawan dengan dia.. sampai sekarang dah hampir setahun lebih kenal kerel. Aku bahagia. Aku hepi. Walaupun ada gado2 sket. tapi disebabkan ada saling persefahaman dan tolak ansur,ok terus. Kita sendiri dah sedia maklum,dalam setiap percintaan kepercayaan tu tersangat la penting. Hape lagi buat kitorang yang jauh ni. Memang kena saling percaya. Aku tak tau apa dia buat kat sana. Dan dia tak tau apa aku buat kat sini. Bila2 saja boleh curang. Boleh buat skandal giteww! Trend la kan sekarang. Dan sebab tu la ada satu kes aku selisih faham dengan dia. Kes kepercayaan ni la. Tapi naseb baik cara yang aku gunakan baek. Bukan terus suspek dia. Tapi aku tanya dia elok2. Walaupun aku tau dia sedih sebab pk aku tak percayakan dia mula2,tapi akhirnya dia paham jugak. Fuhh!

ha ni dia. korang dapat tengok mata cukop ah. huahua!


Kerel tak ensem, tak kacak, gemok pulak tu,pkai spec ala2 budak nerd…tapikan bagi aku dia comel. Huhuhu! ß(‘angau!’) Dulu aku kadang2 suka gak ngata orang yang kapel dengan laki gumuk. Last2 aku pun sangkut. Padan muka haku! Tapi sikap dia sebenarnya la yang buat aku sayang. Baik,caring,sweet,romantic…suka mengusik. Hee! Aku dah suka dah ni. Bgtau lebey2 kang orang ingat aku syok sendiri pulak. Hakhak! I love him. Just the way he are. That’s it. Sayang, I may not to see you often, I may not get to hold you in my arm all through the nights, but deep in my heart I truly know you the one that I love…(^.^)v

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...