Shoutbox






Jumaat, 27 Mac 2009

rejeki lagi!



Dua hari tak sekolah. Kini ku kembali. I’m back guys! ………………….… hmm, nevermind. Seperti biasa tiap hari jumaat paginya kena baca yassin. Alhamdulillah,hari ni aku dapat baca yassin. Selalu aku tak berkesempatan nak baca. Datang mulan jameela la….. tak bawa buku yassin la…. Tak datang sekolah la… errrr. Ha,betul la tu. Huhuhu! Hari ni skali lagik rejeki aku murah. Sebabnya cekgu bagi nasi lemak percuma untuk promosi. Nyum2! Sedap gak.




Banyak yang aku cerita berkenaan ‘rahsia’. Masing2 share pengalaman. Kawan baru aku ni dia open sgt. Syok cerita dgn dia. So,secara tak langsung haku cerita dan kongsi rahsia aku. Tapi ada la kaver2 sket…….bgtau semua kang takut megaibkan diri pulak kan. so,thanx to my new fren, zanariah. Ko memang sempoi ah! Calet sket!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...