Shoutbox






Sabtu, 4 April 2009

digi vodo!!!!




Tak dapat msg dia buat aku rasa sedey sesangat. No aku ni slalu sangat ada masalah. Takleh kol…nak msg pun tak dapat. Bila aku tak tau apa yg dia buat… aku rasa tak tenteram. Rasa risau… takut jd apa2 kat dia kan. aku boleh gila ah macam ni. Malam ni dia mizkol aku byk kali. Bila dia buat banyak kali macam tu…. Buat aku rasa terkilan… rasa salah sebab tak dapat nak balas or respon. Semalam dia topupkan aku. Sebab aku kata kredit da tggal sen2 jek. Bila dia dah topupkan,tak dapat pulak nak msg dia sebab prob digi yang vangang,tutt n tuttttt!!!...('senset sendirik') So,aku rasa macam dah mensia2kan usaha dia…. duit dia…. Padahal dia topupkan aku untuk aku boleh msg dia…sebab dia tahu aku tggal sorang. Dia tahu aku sunyi… thats why aku rasa berdosa dgn dia. Aku takleh tahan bila dia asek2 mizkol aku….msg aku yg dia rindu… ati aku ni meronta2 gak nak bgtau yg aku pun rindu dia… aku ingatkan dia.. sobss! (T_T) agak2 dia tau tak perasaan aku???

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...