Shoutbox






Isnin, 13 April 2009

lets makan!


Makan.. makan… makan… seperti yg dijangkakan, semua klasmate aku datang ari senin. 1st aku tak nampak pun makanan yg kawan2 aku bawak. Ada la 2 3 org kawan aku yg aku nampak bawak cheese kek dan macaroni. Yg lain tu tak bawak. Konon bawak perut saja. Cehh! Tiba masa rehat, setiap org mula kuarkan makanan masing2. Pehh! Banyak giler! Memang kecur air liur tengok. Cekgu pulak buat hal. Lambat masok. Ikutkan ati kitorang, nak je makan terus. Takyah tggu. Masing2 dah lapar… sebab tak bfast paginya. Respect cekgu punya pasal,kena la tunggu jugak. Abes dah waktu rehat, cekgu still tak muncul. Masing2 dah buat muncung itik. .. buat muka botol cuka… dah tunggu kira2 sejam lebih, baru cekgu hade. Apalagi, serbu makanan!!! yey2,makan! ('kata perut')











pehh! sedappp!



menanti penuh kesabaran






cekgu datang! yay!




cakkk!



heheheheeh!



cekgu nurul!


sesi bergambar..emsem n cun je kitorang bukan. erkk!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...