Shoutbox






Khamis, 9 April 2009

kehadiran


kehadiran penuh?? pehh! dalam bulan ni dah berapa kali dah kehadiran klas 6 atas sejarah penuh. semuanya datang. tahniah la buat kawan2 seklas aku... dan buat aku sendirik. kalo tahun lepas jgn harap ah. 3 muka ni la yg slalunya menimbulkan kes kurangnya kehadiran. me? yes,of coz! pastu moi dan zai. tapi skarang mungkin insap sket. pas jumpa pengetua ari tuh. encik sahar,i still lebing u ok. hakhak! sabtu ni pun rasanya semua hadir. sebab ada lakonan. masing2 eksaited nak belakon. aku? hmm,mebi tak. gara2 aku dapat watak laki. ntah macam mana aku nak gayakan nanti dengan suara aku yang macam budak nie. try imejin... hari senin depan ni pun rasanya semua ada.... sebab ada parti. sal makan sape taknak datang. ngeh2! bulan lepas ada parti. bulan ni pun ada lagi. huyeehhh! makan free!!!


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

what's up blogbuataku.blogspot.com blogger discovered your website via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have found website which offer to dramtically increase traffic to your blog http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer backlink checker seo software backlinks high quality backlinks Take care. steve

jA_ae(N) berkata...

TQVM tanpa nama for sharing the information. ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...