Shoutbox






Khamis, 9 April 2009

doktor sakit puan ke??

Pegi klinik hari tu sebab syak ada masalah dalaman… tak selesa kat sekitar perut dan bahagian bawah.. (paham2 le sendiri) so aku pi kat klinik ni. Punya la jauh. Tapi nak doktor pompuan punya pasal, kena gak la jalan. Aku nak pi klinik pun sebab nak scan je. Juz nak make sure. Sampai sana memang dapat la aku doctor pompuan. Cuma yang tak bestnya, bila dia bgtau aku yang dia tak reti nak scan. Maka , dengan itu dia bg la aku kat doctor laki india. Haiyoo! Nak tak nak pasrah je la. Tapi macam sia2 saja aku jalan jauh bagai. Doctor laki gak kena. Hampeh! scan punya scan,tak jumpa pun apa2. Rahim ok… ginjal ok. Boleh dikatakn semua ok ah. Doctor syak darah aku pulak masalah. Dia suruh aku datang esoknya pula. Aku pun ok je. Bab2 tak datang skolah aku takde hal.huhuhu! Esoknya aku datang lagi. Doctor yang sama gak. dia kuarkan 4 bekas. Terkejut aku. Aku ingat dia nak ambik sket je kan. Ni sampai 4 wooo! Aku dah risau dah. Abesla darah aku. Macam mana la aku nak jalan kang. Takut pening. Kan kalo nak cek darah kena puasa. So,pg tu memang aku tak makan. Mula la aku tanya soklan yang bukan2 kat doctor india tuh. Sampai senyum2 dia. Nampak sangat aku risau. Isk! Sebab aku tengok 1 dr 4 bekas tu besar sket. Rupanya tu bekas untuk isi air kencing. Adeh! Tak pasal2 kena gelak dek doctor. Mana la aku tau! Kata cek darah aje. Huh! Takpelah. At least aku dah buat doctor tu hepi. heh!







baru tau darah jenis AB. huuhuhuhu!







hasil daripada blood test haku.







result yang menunjukkan aku kurang protein. hahahaha!



haih! macam mana la boleh kurang protein. doktor cakap jugak antibodi dalam badan aku lemah. so,kalo aku nak lanjutkan pelajaran kat mana2 U or kolej,kena jumpa doktor lagi. nak kena bagi suntikan apa ntah.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...