Shoutbox






Khamis, 9 April 2009

kantoi le


Dia baca blog aku… dia baca blog aku weii!!! Alaaa…. Payah la nak cite2 dah kat cni. Perlu kah aku mengkaver2 penulisan ini nanti..? Hukhuk! Bila dia bgtau dia dah baca… tgk reaksi macam dia sedey je. Risau aku. Kot2 dia salah paham. Mula la aku rasa nak nanges… yela.. takut jadi isu pergaduhan pulak kan? aku takut la gado2 nie… sbb bila kitorang gado aku rasa macam nampak lambaian perpisahan… ala2 macam lambaian malaikat maut giteww. Ha?? Tak tau salah paham apa?? Try tgk bawah…. BLIND DATE TUH! Isk! Aku cuba bayangkan perasaan dia bila aku yang baca blog dia macam ni… mesti aku rasa lain gak. Ntah kenapa aku sendiri rasa kesal… terkilan…. Sbb tu la taknak bg dia baca. Tapi dia nak baca gak! Dia nak baca gak!!! Arghhhhh! Tapi,syukurlah tak jadi apa. Sebab dia faham jugak. Hehehe! Ni yang buat aku sayang sangat kat dia. Dia sangat memahami. Sangat2! Apa yang penting… dia still percayakan aku. Dan aku berharap sangat dia sentiasa percayakan aku. Sebab kepercayaan itu sajalah yang menjadi kekuatan hubungan kami…. Kepercayaan,kesetiaan dan kejujuran…. Sekarang aku kena la jaga segala gerak geri dan aktiviti supaya tak buat sesuatu yang boleh buat dia curiga dan hilang kepercayaan. Hmm… so hard la. Eh2,takkk! Untuk dia,I will! I can du it!






p/s.. nak plan buat blog ke2. Khas utk cetusan perasaan aku sal dia.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...