Shoutbox






Sabtu, 18 April 2009

update ajee

Eeiii!! Geramnya aku! Apa masalah “ko” ha?? Aku bawa “ngko” tido, “ko” taknak! Berat bukan main lagi. Cucuk kang! Ngada lebih! Dah berair2 dah ni. Lendir. Sroott sreetttt srettt…. Arghh! Boleh pulak aku selsema ari ni. Rasa macam nak tanggal aje hidung aku. Hachuuuummmm! (sebar2 bairess)

Yes!! Bilik aku ada haruman ambi pur. Bau bunga jasmine. Sedap! Barulah rasa yakin nak bagi kawan2 or sape2 nak masok bilik. Selalu macam apa ntah. Tapi ladies only ok. Kalo buipren aku… erk! Mungkin boleh dipertimbangkan. Wakakakakaka! Gateyy jek aku.

Awal bulan 5 ni mebi abang aku balik Labuan.
................. ........................ ....... ....... ........ ...... ............. .. ........ ........... ........... ........... ......................... .................... ........ ........ .... .................... ................... .......................... ................... ................................ ................ .................................................... .................. ................. ................... ................. ............................................. ..................... ............ ....... ........................... ............. . ......... ............... .......
err,nak cakap apa eh. Hepi la jugak. Dah ada kawan kan. tapi how my life nanti? Haku takkan bebas lagi. Tak boleh nak pasan jadi makhluk tuhan paling syeksyi dalam rumah… remote tv mesti dia yg pegang. Dan apa yg paling penting sekali!!!! Laptop aku!!! Adakah akan turut dimonopoli oleh beliau?? Ohh,tidakksss! (pelok2 laptop)

p/s: budak ni memang kedekot…sekian.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...