Shoutbox






Selasa, 22 Mei 2012

cintaku pada APK tiada tandingan



berakhirnya test Asas Pembudayaan Keusahawanan tadi, maka rasmilah keberakhiran pembelajaran Apk bagi budak tahun dua SPKS. hoyehh!!!!! ayoh teman-teman laungkan rasa kemerdekaan dan kecintaan kalian terhadap subjek inii..!!!!


Apk memang bagi stressssssss! tiap hari kalau boleh rasa nak hentuk-hentuk kepala kat dinding akibat kebizian tahap maksima gara-gara subjek Apk yang ku cinta. sebab tu aku "suka" dan bangun pagi "gembira". bila fikir semula, melalui subjek ni.. dapat tau kemahiran berniaga dalam diri masing-masing. . dan memaksa kalian berfikir secara kreatif untuk menghasilkan satu-satu produk yang bermutu dan berkualiti. (hah,ambik kau. ayat karangan exam). dan aku? aku suka berniaga. aku suka layan customer. customer yang banyak karenah. bab menghasilkan produk? not interested. suruh aku jual? ok,im on.


sehari sebelum Expo







"nasco" nama gerai aka nama syarikat kitorang.. kau ade?




hari-hari Expo..


 tempat yang strategik sangat membantu melariskan jualan.. ketua group aku makhluk baju biru kuning.



tadaaaaa..!!!! case henpon syarikat kitorang. comel takkk?? kalerfulll tak??????




secara keseluruhan, puas hati sebab balik modal dan dapat untung. keuntungan yang agak tidak berbaloi sebab ini ialah handmade. takda bantuan mesin. kalau dari segi pasaran sebenar, harga dia jauh lebih mahal. tapi kitorang jual tersangatlah murah. kes takut takda yang mahu beli dan ketiadaan keyakinan dengan kekreativan yang ada pada diri. apapun, pengalaman yang sangat menyeronokkan, memenatkan dan menyakitkan jari jemariku.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...