Shoutbox






Selasa, 1 Mei 2012

maaf,ini entry emosi. tak suka sila abai.




sejak kebelakangan ini, i dont know why... banyak sangat masalah yang datang.. masalah study.. assignment... masa... duit... kawan... i try to ignore, but its always come to my mind. bila masalah berlumba-lumba menjengah ke otak... ia akan memberi kesan kepada hati... then akan datang la stress dan depress... and it happen to me now... masalah? i cant tell if its killing me or its making me stronger. sejak akhir-akhir ni juga.. mean dekat-dekat habis sem, aku kerap nampak someone menangis.. bila ditanya.. hmm,basic problem for student.. pasal study, assignment yang banyak dan masa.. mungkin juga ada masalah sampingan yang lain. bila i share this story to my roommate, she said why she havent ever seen me cry. hmm? bila fikir semula.. sepanjang 4 sem yang aku lalui disini.. maybe just dalam 3 or 4 times.. homesick... family matter... dan bobet. and today... i cry again.. alone.. without no one.. i cry semasa mesej dengan bobet. dalam mesej mungkin kelihatan aku sedang bersuka.. nothing happen.. layan bobet yang sedang bergurau.. in reality.. aku menangis teresak-esak.. i really need someone i can trust to talk to and comfort me. nak call mama, but im afraid i will cry more harder. mesti mama risau. i miss my best friend.. i need bobet.. why both of them so far away.. aku tidak sesekali salahkan masalah-masalah yang datang tanpa diundang.. sebab jika aku berbuat demikian, maka aku tidak redha dengan apa yang Allah dah plan untuk aku. bersyukur kerana ada room mates yang hepi go lucky.. seketika dapat lupakan segala perkara.. dan memiliki bobet yang sangat caring. hati berkata-kata, janji untuk lebih kuat untuk tempuh semua.. tapi hari ini, aku mahu menangis sepuas-puasnya...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...