Shoutbox






Isnin, 24 September 2012

aku budak psikologi





ROOMATE:  Akak ambil seni kan?

AKU:  Taklah.

ROOMATE:  Jadi akak ambik apa?

AKU:  Ambik psikologi lah. dah dua kali kau tanya.

ROOMATE:  ...kerut dahi...

AKU:  Kenapa?

ROOMATE:  Ambik psikologi tapi belajar seni

AKU:  Hahahahaha


ni mesti pasal dia nampak aku main lukis lukis aritu. dia puji cantek. "pandai akak lukis" start dari kejadian tu, dia asyik kata aku ni budak seni. belajar kat sekolah seni. oit oit, tak nampak ke buku buku aku semua pasal psikologi dan kaunseling. tak percaya sungguh budak nih. dan satu lagi, im not really pandai lukis.


Hadoiii...




2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hihihih...assalamaualaikum..hihih..ko ke yg lukis kat atas tu?..cantik..:)

jA_ae(N) berkata...

yuppp.. i am. hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...