Shoutbox






Selasa, 11 September 2012

wahai perantau di kota





phewww, dah packing and repacking semula barang. at hostel now. sekali lagi bersyukur ke hadrat Illahi dapat bilik ground floor. kalau tingkat atas, kena naik tangga tak tahu lah macam mana. dengan kaki yang tengah sakit ni lagi sekarang. huhu. ok, dalam bilik semuanya junior. maknanya aku jadi super senior dan mereka super junior. keh keh. best!!!! dan diorang semua baik baik belaka. baik sebab aku senior ke? hinsssss. *tetap bangga* just bilik macam tak terurus. ya Allah. semua species macam aku masa dolu dolu. bila bertembung, bilik jadi macam sarang tikus. kah kah. but im better than that. no more malas malas kemas. sebab sebelum ni kan dapat room mate yang pembersih. jadi dah biasa kemas dah. bilik kat rumah pun dah kemas tawwwwww. so itu menjadikan meja study aku lah paling tidy. *bangga lagi*


bila tengok bilik baru aku ni macam kedai dobi pun ada. dengan papan sterika dia la. dengan tempat sidai baju la. fuhhhh! jahanam bilik. yang penting tak kotor dan tak busuk. kalau sampai busuk bertikus berlipas memang nak kena la diorang nih. isk isk. laki kalau dapat tau komfem rejek owhhh. my roomate semua asal dari berlainan tempat. dari perak dari jb dari sabah dan aku dari labuan. ngeeee. dan now, aku dah jadi rajin pegi kafe. pagi pagi boleh beli breakfast dengan senang hati. tak payah pikir 2 kali. tak payah pikir penatnya kaki nak turun naik tangga. just jalan goyang goyang pinggul ke kafe. yeahhh! i like. indahnya tinggal di hostel. muhahahaha. 



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...