Shoutbox






Ahad, 2 September 2012

godek godek encek google

disebabkan takda kerja, tengok youtube malas.. tenet slow macam siput. pastu jumpa
artikel bawah nih. ambik masa layan sekejap




ni isu yang hangat di labuan sekarang. luar labuan memang tak tahu menahu la kan
rakyat labuan minta jambatan dibina dari labuan ke sabah
tak silap kes ni dah lama
orang dah mintak kerajaan buat lama dah
tapi tak buat buat jugak
i dont know why
takmau cerita benda yang aku tak tahu
bagi aku memang bagus pun kalau buat jambatan
senanggggggg... aku nak balik belajar pun senang. keh keh
lagipun feri selalu rosak. dah uzur pun.
pastu senang kalau ada kecemasan nak hantar ke hospital kk tu
sebab kat sini takda doktor pakar
imagine lah kalau ada yang sakit tenat, perlukan pembedahan di hospital sabah
 tiket feri pulak penuh.. terpaksa tunggu esok lusa
tak ke meninggal orang tuh
cara lain naik helikopter
orang sakit naik helikopter??
tsk tsk tsk
itu saja alasan yang aku rasa patut kerajaan pertimbangkan untuk buat jambatan
yang lain aku tak tahu
sometimes rasa pelik
kenapa barangan kat sini mahal
segala-galanya mahal kot
kecuali cokelat arak rokok dan pelacur
sayur ikan mahal
contoh seikat kacang panjang tu tak sampai pun segenggam
harga letak rm2.00
terung yang kecik kecik pun mahal
adakah negeri lain pun macam tu eh?
menurut orang sini, barang mahal sebab banyak barang-barang dari seberang di bawa ke labuan
dan pelik kenapa tak masuk saja melalui labuan
nama labuan sebagai pelabuhan bebas cukai macam tak membawa erti apa apa
mean cokelat arak rokok tu saja yang direct masuk labuan
haaaaa, betul ke?
apa yang penting aku nak pendatang pendatang yang memenuhi labuan pegi berambus ke negara dorang
jambatan boleh tolak tepi
sambutan merdeka dekat dataran baru baru ni pun penuh dengan pendatang
WTH. bukan negara dorang pun.. pi main jauh jauh lah
dah lah suka buat hal. menci tul aku.
aku tak tahu kenapa kerajaan tempatkan pendatang pendatang ke sini
siap buatkan rumah lagi.
haihhh


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...