Shoutbox






Jumaat, 7 September 2012

oh menantu!



new paling latest
dalam hidup aku
bila bro aku minta abah tolong merisik anak dara orang
wowww! tak sangka secara drastik ini
sebab setahu aku dorang kenalan di fesbuk jek
kira cinta alam maya la kan kan
jumpa pun idak lagi
tup tup suruh risik
really? seriously bro?
dia kata dia yakin pompuan tu baik
keturunan dia dari keluarga yang elok
agama pun jaga
elehh,tak jumpa lagi mana tau elok
eh eh, tetiba teringat aku dengan bobet pun lebih kurang
terus diam, tak jadi tanya
macam ni jugak ke keadaan aku dengan bobet nanti ek
hahahaha
hah,lagipun bro kata dia takmau kecewa lagi
lama lama bercinta tapi akhirnya tak bersama
bila dah nikah, tak payah nak risau
dah jadi milik yang sah
betul jugak
selepas bro kata macam tu macam macam bermain di kepala hotak
bimbang terlalu terburu buru
banyak yang di persoalkan
ahh, mungkin sebab ni pengalaman pertama buat kitorang
buat mama dan abah
pestaim nak dapat menantu
aku dengan akak pun sama
tapi kalau tanya aku,aku setuju
sebab nak dapatkan anak buah
keh keh keh
dan ada orang yang jaga mama nanti


p/s: pheww, begini rupanya keadaan bila anak sulung nak kahwin. kecohh. 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...