Shoutbox






Rabu, 12 September 2012

worried




aku suka bilik aku sekarang. segalanya mudah. beli makanan, cuci baju, jemur baju, line bb pun baik siot. everything become easy. 2 hari aku menghabiskan masa untuk menyelongkar stor. mencari barang kepunyaan diri dan rakan. yeah,at last dapat gak. setelah berhempas pulas.. bermandi peluh. phewww. lama pun sebab tolong cari orang punya barang. aku yang punggah barang, barang orang pulak yang banyak dapat. but then tiba tiba jadik seronok. seronok dapat bantu orang. seronok melihat riak wajah yang girang. seronok dapat tolong mereka angkat beg bersama. simpati pada tuan punya beg dan kotak yang pecah. tak boleh nak buat apa. tak boleh salahkan sesiapa. 


now, tak payah dah pegi kafe beli breakfast. dah dapat heater smola. aku tak pinjam barang room mate. sebab tak suka. aku tak suka pinjam barang orang. kecuali bila keadaan begitu memaksa. dan aku tak suka orang pinjam barang aku. kecuali dia orang yang aku percaya. bila dah ada kat hostel sekarang, aku risaukan mama. sepanjang cuti, mama ada depan mata. aku lihat mama kekadang sehat, kekadang sakit. kondisi mama sekarang tak menentu. apa lagi bila mama ada sakit lemah jantung sekarang. Allah, panjangkan umur kedua orang tuaku. aku ingin mereka lihat aku berjaya. lihat aku bahagia.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...