Shoutbox






Sabtu, 15 September 2012

pasal hostel lagi






dah masuk seminggu duduk hostel. a bit boring la. ahh,dah bizi karang rindu pulak nak time macam ni. manusia memang macam tuh. ada je benda nak dirungutkan. apa pun tak boleyyyy. hubungan dengan roommate? so far so good. i feel goooooodddd. tapi nampak cam diorang segan segan lagi. mebi sebab aku super senior diorang. patutnya aku tak payah gelarkan diri aku ni "akak". guna "aku" "kau" lebih mesra kot. hewhewhew. tapi karang hilang rasa hormat pulak. tak suka tak suka.

hah,lagi satu. sebelum ni bila dapat tau aku seorang jek dapat hostel kat sini, rasa sedikit sedih. yelaaa,sebelum ni ada geng. nak pegi kafe berdua bertiga. nak pegi jenjalan pun sesama. then, kalau dah berasingan tak tahu la macam mana kannnn. mesti sunyi gila. but! jengg jengg jengggg. member dapat rayuan. (guna orang dalam... hampeh) diorang tinggal sini gak. hooreyyyyy! walaupun dah tak serumah, tapi at least boleh berjumpa dan beronggeng bersama. kihkihkih.

dapat tau duit ptptn masih menggunung dalam bank, kemain tinggi selera aku beli banyak banyak makanan. dah tak pandai ikat perut. sebab tau duit still banyak untuk aku mentekedarah. entah dah berapa kilo lemak dalam perut nih pun aku tak tahu. duit dah abeh karang baru beringat nak diet. ah, terpaksa diet. wktu malam je makan nasik. then akan timbul la bebelan bobet. bising sebab tak makan. actually,aku suka buat dia macam tu. comel je kan bila laki risau. hikk. 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...