Shoutbox






Rabu, 19 September 2012

RIP

pulang kelas tadi, dapat berita kurang baik. my bobobi dah meninggal. tengok tak bergerak dah. sayu hati tengok. sori bobobi.. aku tak jaga korang baik baik. patutlah semalam terasa nak habiskan masa layan korang dua. rupanya nak tinggalkan aku. what a nice farewell. si dampar dulu pun sama. dia menghilang sekian lama. tiba tiba balik. esoknya mati. semuanya just nak ucapkan selamat tinggal. aku harap bobobi tenang kat sana. hmmmmm.

malam ni.. masa aku jemur kain, nampak ramai betul yang tengah bergayut. kat bawah sampai ada yang duduk bersila. amboii, ramai betul orang tengah asyik masyuk bercinta. agaknya diorang ni pun user digi easy kot. kan freeee. aku pun baru je lepas langgan. pengguna digi boleh just tukar pelan ke *128#. user line lain yang berminat nak terai, boleh la beli sim kad dia. tak silap rm16 lebih. dalam tu ada kredit rm8 dan bonus bonus lain lagi. memang best. tapi just untuk 3 buddyz. kire berbaloi la kan. malangnya kekasih hati ada seorang jek. yang simpan skandal 2 3 orang tuh buleh la bergayut sampai lebam. dari pagi sambung ke pagi esoknya pulak. selesai yang sorang, kol yang sorang lagik. keh keh keh. ah, apesal la mama tak guna digi. sekarang puas dapat borak dengan bobet selalu. sehari tak dapat dengar suara dia, jadi rindu sangat. kalau dulu tiap kali kol taktahu apa benda nak cakap. kan jarang kol. jadi taktau bagaimana nak mula. taktau apa topik nak dibualkan. huhu. 

ohh,heiii. aku ada satu benda nak kongsi . barang baik. untuk perempuan je tau. 





tadaaaa
spray starch untuk mengeraskan tudung
ada ni tak payah ambik masa berjam jam untuk betulkan tudung
tak risau tudung di tiup angin. rilek jek
ada baju yang susah nak sterika tu boleh guna ni jugak
rege mahal sikit ar. aku beli kat giant lebih kurang rm7 lebih
yang penting puas hati
boleh jimat masa



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...