Shoutbox






Sabtu, 1 September 2012

bila kaunselor jadi klien




seminggu sebelum raya ada seorang senior minta bantuan
minta berlakon jadi klien tuk praktikal beliau
ok,aku on
actually memang dah lama nak merasa jadi klien
alah,memang la sebelum ni pernah
tapi dengan bakal kaunselor yang amatur
baru nak belajar
macam aku jugak
then perasaan dan pengalaman tu tak sama kan kan
lagipun aku nampak ni satu peluang
peluang untuk aku belajar dan tahu serba sedikit pasal praktikal
banyak input yang aku dapat dari dia ni
nasihat teguran cadangan semua ada
"jangan dikejar sangat pointer dekan tu. yang penting usaha dan kesungguhan.
tu yang menjamin kejayaan kita bila kat luar nanti."
yeahh! agreed!



tenqiu kak lyn sayang
banyak beri tunjuk ajar.. ngee~



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...