Shoutbox






Selasa, 6 Disember 2011

membunuh itu seronok. bunuh diri itu bodoh.

ada sapa2 yang nak blanja wa buku ni tak. nak beli tapi duit cukup2 buat blanja makan sampai abeh sem ni je. arghhhhh!!!! *frusttttt


1st aku baca novel dulu op kos la novel sintan2.. jiwang.. air mata liur meleleh bila baca. tapi sejak aku didedahkan dengan novel Mandatori hasil karya Ramlee awang Murshid nih aku terus jatuh cinta. sebab hape? novel-novel beliau terselit kisah percintaan yang tidak meloyakan dan keterlaluan, aksi, kekeluargaan, agama, kehidupan dan paling best.. THRILLER.. ada munuh-munuh.. tembak-tembak.. beng beng beng. bila baca buku nih aku tau jiwa aku macam mana. paling aku suka, ending-ending dia kita tak dapat nak agak. kekadang kita tak expect pun rupanya itulah ending dia.



novel-novel RAM yang wa dah baca. setakat ni semua beh. puas ati. tak nyesal beli. baru ckit. yang lain-lain wa tak mampu beli buat koleksi. tsk tsk tsk.



bawah ni lak novel-novel yang wa teringin gler nak baca.



buku-buku keluaran Fixi yang berunsur indie. menjadi pilihan bagi mereka yang berjiwa kental, tak berapa nak jiwang, sukakan gaya pembacaan yang bebas dan santai. senang cite senang paham lah kalo baca. tak terikat sangat ngan gaya penulisan macam novel-novel komsas yang boring tahap gaban ituh. serius paling aku tak suka baca buku komsas ke sastera waktu sekolah menengah dulu. no wonder my sastera got C only. kah kah. orang kata buku keluaran Fixi ni beh layan. aku nak terai beli satu.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...